یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۴۳:۲۷

انتصاب مدیر جدید خدمات شرکت ملی حفاری ایران
ایران دریلینگ: مهندس حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حکمی آقای سید شهریار موسوی را به عنوان مدیر جدید خدمات منصوب کرد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، در این حکم آمده است: با توجه به تجارب و شناخت مکفی جنابعالی از خدمات پشتیبانی و اشراف بر نقش و اهمیت ارائه خدمات با کیفیت در ارتقای عملکرد شرکت از تاریخ صدور این حکم به عنوان مدیر خدمات منصوب می‌گردید.

اهم وظایف و مسئولیت‌ها :

شناسایی و ریشه‌یابی مشکلات مربوط به فرآیندهای حوزه تحت سرپرستی و برنامه‌ریزی منطقی جهت ارائه خدمات مطلوب بویژه در بخش جابجائی دستگاه‌ها و تجهیزات عملیاتی و پیشگیری از بروز انتظار در عملیات جاری شرکت. نظارت بر نحوه ارائه خدمات پشتیبانی اعم از خدمات غذایی و اردوگاهی، امور مسافرت، امور منازل و خدمات اجتماعی به کارکنان و خانواده‌های آنان با اولویت کارکنان شاغل در دستگاه‌های حفاری به منظور ارتقای بهره‌وری و اثربخشی منابع بکار گرفته شده اعم از مالی، تجهیزاتی و نیروی انسانی. حصول اطمینان از اخذ بازخوردهای مناسب از کارفرمایان و مدیریت‌های دریافت‌کننده خدمات در داخل شرکت و انجام اقدامات مناسب جهت افزایش رضایتمندی آنان. همکاری با مدیریت امور مالی به منظور برقراری سیستم مناسب جهت هزینه‌یابی خدمات ارائه شده. بهینه‌سازی وضعیت برون سپاری خدمات پشتیبانی از طریق برنامه‌ریزی جهت شناسایی و بکارگیری پیمانکاران صاحب صلاحیت و بازنگری شیوه‌های ارائه خدمات با کیفیت. گفتنی است مدیرعامل شركت ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های مهندس پاک نژاد در طول دوره تصدی مدیریت خدمات، ایشان را به سمت مشاور تدارکات شركت منصوب كرد.


  کد خبر : 609
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :